środa, 11 kwietnia 2012

Wracam Do gry :D

Przepraszam was za mojego braku obecności na tym blogu jednak to dokońca nie moja wina gdyż kiedy zachorowałem po prosiłem kolegę czy mógłby pisać  codziennie na blogu jednego posta z powodu tego, że jestem chory jednak jak widać nie zrobił tego :( Ale dobra dosyć przeprosin czas zacząć opis dzisiejszego dnia :D Początek dnia czyli 2 W-FC(chłopców) był niezłe jednak chyba za szybko wróciłem do sportu bo rzygałem ale i tak nieżle mi poszło muszę przyznać że Mixer miał wyjątkowy dobry dzień i Hindus... Dalej to same nudy więc przechodzimy do J. Niemieckiego(3 lekcja) na niemieckim było nawet dobrze jednak Pani troche przesadziła z tym przesiadzeniem 4 chłopców z ostatniej ławki do pierwszej to było raczej głupie . Nie było zbyt dużo ciekawych akcji na tej lekcji . Póżniej mieliśmy chyba WDŻWR (Wychowania do życia w rodzinie)  jednak z powodu tego, że nie było pani. dyrektor mieliśmy świetlicę na której gadaliśmy o różnych sprawach dziewczyny Nie wiem na jaki temat xD ale wiem że rozmawiały . My gadaliśmy głównie o Sporcie i serialu pt. "Władcy Móch" jednak chyba nie rozwinę myśl na temat naszych tematów z wielu powodów...
Następna lekcja to była GDDW chyba każdy wie co to znaczy więc nie napisze pełnej nazwy , Na tej lekcji rozmawialiśmy o naszym zachowaniu i konkursu nivei z Ajaxem Amsterdam(Klub piłkarski w Holandii), i chyba tyle na temat lekcji GDDW . Chyba najfajniejsza lekcjia w tym dniu czyli J.angielski na którym zrobiliśmy podział klasy na 4 drużyny i Pan przygotował nam Konkurs w której nagroda była 5 dla wszystkich  osób należących do zwycięskiej Drużyny czyli Moja :D i z tego bardzo się ucieszyłem . Najlepszą niespodzianką w tym dniu było brak lekcji j.polskiego !!!! podczas tej lekcji oglądaliśmy film w bibliotece trochę dziwnie to brzmi ale tak jest u nas w Szkole. Jutrzejszy temat będzie nad cytatem pewnej sławnej osoby proszę o to  cytat nad którym jutro będziemy myśleć "próbowałyście, ale poniosłyście klęskę. Jaki z tego morał?" Dziękuje za uwagę :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz