sobota, 21 kwietnia 2012

Teletubisie ...

Dzisiaj postanowiłem ocenić tak lubiany serial przez Masełka a w tym serialu jego idol czyli (czekajcie sprawdzam pisownię xD) Tinky Winky . Teletubisie bawią się za lasami i górami ? Nie mogli zrobić miejscówkę bliżej xD , Głównymi postaciami są czterej postacie oparte wyglądem na dziwnego gościa z Hannibala xd .
Właśnie na nim oparto postacie
Pierwsza myśl po znalezieniu tego wątku było What the F*** ? xD bo co to ma być horror czy bajka ? . Jeszcze mają dziwne kostiumy (kolorowe) i do tego mają dziwne  symbole na głowie co oznaczają różne rzeczy jednak nie powiem co sami się domyślcie co może oznaczyć trójkąt xD. Pozatym co to ma być za powiadomienie "Pora na teletubisie " i tak chyba z 5 razy ;p . Pozatym co to ma być to " Heyo ! " czy teletubisie są raperami ? xD lub inaczej czy Tinky Winky to Eminem  bo szczerze co to za tekst? . Dlaczego teletubisie są pod takim wpływem Ekstazy(narkotyk) bo jeszcze nie widziałem tak szczęśliwych postaci a jeśli są to powinne być uznane z Adhadowcy i zastrzelić ich(LOL) . Albo inny przykład czy ty się zachowujesz tak w szkole? no chyba że jesteś tak jak nie powiem kto xD. Pozatym to słońce co to ma być, XD słońce czy dziecko bo nie ogarniam , tylko mi się wydaje czy ma taką maniaczną minę xD no sami popatrzcie ...

 Póżniej mówią Heyo , Heyo , Heyo (jeszcze raz powiem Heyo i mi hmmm Heyo strzeli) no jednak dzieci są kretynami xD bo ja po całym odcinku zapytałem samego siebie co ty kur** oglądasz ... więc to raczej dziwny serial . Przeczytałem że zabójca Johna Lennona nie miał przy sobie pistolet ale miał za to Teletubisiów na DvD xD więc wiecie Teletubisie mogą być zabójcze xD . Jednak najgorsze to to Tubisiowy Krem czy jakoś tak więc wiedz że jeśli twoje młodsze rodzeństwo  w kółko mówi tubisiowy krem tak jak Masełko jak był mały to znak że coś się dzieje xD Jednak ich powtarzające się hasło " Tulimy " Nie skomentuje gdyż już chyba jest zbyt dużo przeróbek w internecie na ten temat XD bo co to ma byc w Bajce dla dzieci ! Póżniej Zła wymowa teletubisiów przecież ta bajka ma pouczać dzieci dobrej wymowy a nie jakieś błędy .... Wniosek z teletubisiów powinni dodać napisek powyżej 18 lat bo one tylko cofają rozwój xD ....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz