środa, 18 kwietnia 2012

Pracujemy!

Na początku post chciałbym pokazać prace wykonane przez dziewcząt na świetlicy bo nie które zrobiły na mnie spore wrażenia :D
"Królik" maded by : Gość z 6 klasy ;p

" Kaczka " (czy kurczak xd) Maded by : Unknow xD
"Dog" Maded by : Nie znam gościa xD

Oto były te prace ... Dobra jedziemy dalej xD na j. niemieckim był sprawdzian w którym hindusa przyłapano na ściąganiu i Mateusz (Czeczeń) zbyt dużo gada więc też Pani zabrała mu sprawdzian niestety :( . Chyba tylko to mogę powiedzieć, że prawie wszyscy ściągali xD  . Następną lekcją była WDŻWR na której mieliśmy zastępstwo z panią od historii i musieliśmy napisać krzyżówkę z hasłem Historia XD ja pewnym momencie myślałem by jeden z haseł był Kaddafi więc na serio każdemu na tej lekcji odbijał ! Póżniej mieliśmy GDDW na którym wyszliśmy na boisko co chyba każdy się domyśla co ja i przyjaciele robiliśmy jeśli myślicie że piłka nożna to macie racje :D wynik końcowy był 6:3 dla mojej drużyny , z 6  ja 4 goli strzeliłem :D więc było spoko!  W przeciwnej drużynie strzelił 2 Masełko i 1 Fro$cik ... Kolejny przedmiotem w naszym planie był j.angielski na którym czytaliśmy o pizzę i o konkursie na którym pan chciał bym pojechał jednak wpis kosztuje 8 zł a główna nagroda to 7 zł więc na początku pomyśliłem " TO ZDZIERSTWO " jednak póżniej trochę o tym myślałem i myślałem w  końcu doszedłem do takiego wniosku "TO KU*** ZDZIERSTWO " XD więc zdecydowałem się raczej nie pojechać chociaż jeszcze o tym pomyślę ;p . Niestety następną lekcją był j.polski czy APOKALIPSA JEDYNEK wolę nie rozpoczynać tą lekcją bo to co napisałem chyba wszystko mówi o tej lekcji... Dlatego zaoszczędzimy czasu ;p Od dzisiaj chyba zacznę się kierować tym cytatem "próbowałyście,  "Próbowałyście , ale poniósłyście klęskę. Jaki z tego morał ? ... Nie próbować" LOOL ... Tym zdaniem kończę dzisiejszy post , nie zapominać o tym że dzisiaj na polsacie leci mecz o 20:45 BARCELONA PRZECIW CHELSEA , Komentujcie i piszcie co sądzicie o ostatnim poście... XD

1 komentarz:

  1. Tego psa robiłam z Maciusiem....A tak w ogóle to możesz go nazywać nieznajomy gość:****

    OdpowiedzUsuń