środa, 25 kwietnia 2012

Mecz marzeń

Dzisiaj na początku mieliśmy 2 Matematyki na których było bardzo nudno i cicho.Po 2 matematykach mieliśmy W-F na którym graliśmy w piłkę nożną były dwa składy czyli Pierwsza-Ja Masełko Blondyna Ryba i Bartuś.Druga to-Mateusz,Kochaniak,Mixer,Oskar i jeszcze kilka osób,.Na początku gol pierwszy padł kiedy Fro$cik szybko zaasystował do Masełka który strzelił gola.Drugi gol padł także w drużynie Fro$cika od Masełka.Przez prawie cały mecz grali w pierwszej drużynie Ja Masełko i Bartek.A w drugiej drużynie byli wszyscy i przed końcem meczu gola strzelił nie pamiętam przepraszam ale wynik to. UWAGA!!!!!!!!!

2:1 dla drużyny Fro$cika 2 w polu na 4 i jeszcze więcej.

By Fro$cik

4 komentarze:

  1. Lol Gdybym ja był w waszej drużynie to był strzelił z 4 bramek ... A Gdybym był w przeciwnej drużynie byście przegrali jednym lub dwoma golami

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow żałuje ,że mnie nie było.... Kocham grać z wami w nogę z moją zwariowaną klasą.... Jesteście nie do podrobienia każdy jest
    wyjątkowy i nie powtarzalny....Dlatego nie wyobrażam sobie mojej klasy za rok bez kogoś z was... Każdego z was uwielbiam takiego jakim jest i tak ma zostać :):):):):):):D

    OdpowiedzUsuń
  3. Arek jestem z cb dumna nareszcie napisałeś coś na blogu.... Pełna podziwu dla twojej umiejętności pisania myślałam ,że to Jose....
    Fro$cik jesteś moim idolem..::):):):

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze że myślisz że to jose :) ja najlepiej pisze ale muszę przyznać dobrze napisany post :D

    OdpowiedzUsuń