czwartek, 12 kwietnia 2012

Eko !

Dzisiaj opiszę jedną lekcje spowodu że jest 21:30 a ja chce pograć w fifę ;p  .  Na lekcji plastyki przygotowaliśmy Eko-Ubranie :) to był szok co można robić z pudełek i foliowych toreb . Według mnie najlepiej zrobił filip niestety nie mam jego zdjęcie ale napewno będze ale to może w następnym poście , Niezłe ubranie też zaprojektowała Oliwia lub wiktoria Nie jestem do końca pewny która z nich zaprojektowała jednak musze przyznać efekt był Fantastyczny jednak szkoda że materiał z tyłu był podarty ale cóż i tak prawie nie widać oto zdjęcie tej sukni o której pisze...
Cebula w sukience a za nią Oliwia ...  (fot.Mixer)
jak widać coś się urwało w tej sukni xD jednak i tak nawet nieżle wygląda ale szkoda że nie zrobiłem zdjęcie mixerowi naprawdę by się przydał bo miał taką kartonową tunikę czy zbroję w każdym razie według mnie to była tunika xD.
Dzisiaj Masełko pójdzie na zdjęcie gipsu bo już 15 dzień chodzi w tym czymś ...
Ogólnie fajny dzień na, w-f było fajnie , na technice oglądaliśmy sąsiadów przeróbke :D i na matmie mieliśmy to coś chyba to było pole i obwód czegoś tam jednak dzień był fajny . Na religii Mati (czeczeń) dostał jedynkę i nagannę za JEDNO ZADANIE  według mnie to był troche cios poniżej pasa od Katechetki jednak i tak to ona ma racje bo w końcu jest Katechetką ...  Do zobaczenia :D D'Jock

2 komentarze: